Vakantie omboeken of wijzigen

De huidige coronamaatregelen kunnen jouw vakantieplannen veranderen. Bijvoorbeeld als je een groepsaccommodatie hebt geboekt. Heel vervelend. De overheid adviseert dringend om niet met meer dan 4 volwassenen in één woning te verblijven. Wat nu? Gelukkig hebben we de oplossingen. Je gaat toch maar we ruilen de groepsaccommodatie voor afzonderlijke vakantiehuizen (als die vrij zijn). Of jullie gaan op een andere datum, of je annuleert, conform de voorwaarden van jouw annuleringsverzekering.

Bestaat je reisgezelschap uit meer dan 4 personen buiten jouw gezin?
De Nederlandse overheid adviseert om maximaal 4 personen bij je thuis uit te nodigen. Dit is geen verplichting.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Wil je ondanks de uitleg van de hierboven genoemde maatregelen toch annuleren of omgeboekt worden naar een park dichter bij huis? Wij kennen geen speciale voorwaarden met betrekking tot annuleren vanwege corona. Hoe hoog de kosten zijn hangt af wanneer je annuleert. Wij verwijzen je daarvoor naar de Recron-voorwaarden bij annulering. Zie daarvoor https://www.droomparken.nl/algemene-voorwaarden. De annuleringsvoorwaarden kun je in de te downloaden pdf vinden onder artikel 6.

Je kunt je boeking binnen 24 uur na de bevestiging kosteloos annuleren.

Wil je de datum van je boeking wijzigen?
Bijvoorbeeld omdat het niet goed uitkomt, of omdat je liever in een andere periode op vakantie gaat? Wij kijken graag met je mee wat de mogelijkheden zijn. Als je de datum van je boeking wilt wijzigen, rekenen we hier € 50,- wijzigingskosten voor. Je betaalt altijd minimaal het originele bedrag van de oorspronkelijke reservering. Is de prijs van de nieuwe periode die je wilt boeken hoger dan het oorspronkelijke bedrag? Dan betaal je het verschil in prijs bij. Is je nieuwe vakantie goedkoper dan de oorspronkelijke prijs, dan krijg je het verschil niet terug. Je kunt in veel gevallen wel je boeking aanvullen met handige extra’s en zo het verschil beperken.

Omboeken vanwege de coronamaatregelen kan kosteloos tot uiterlijk 28 dagen voor aankomst.

Kan ik mijn boeking zelf veranderen in het systeem?
Nee. Door dagelijks veranderende beschikbaarheid, kun je het wijzigen naar een ander park of vakantieverblijf alleen doen via ons gasten contact centrum: reserveringen@droomparken.nl. Zij helpen je graag!

Als ik heb geboekt via een reisbureau kan ik dan via DroomParken mijn verblijf omboeken?
Helaas moeten wij jou doorverwijzen naar het reisbureau waar de boeking is gemaakt. Waarom krijg ik geen geld terug als ik wil annuleren? Je hebt bij ons een boeking gedaan en de vakantiewoning is voor jou gereserveerd in die periode. Je kunt bij ons veilig vakantievieren en de woning staat voor jou klaar voor gebruik, schoongemaakt en wel. Daarvoor zijn kosten gemaakt, die we helaas moeten doorberekenen. Hoe hoog de kosten zijn hangt af wanneer je annuleert. Wij verwijzen je daarvoor naar de Recron-voorwaarden bij annulering. Zie daarvoor https://www.droomparken.nl/algemene-voorwaarden De annuleringsvoorwaarden kun je in de te downloaden pdf vinden onder artikel 6. Heb je nog meer vragen? Kijk eens bij onze Corona - veelgestelde vragen Misschien staat het antwoord op jouw vraag er al bij. Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met gasten contact centrum: reserveringen@droomparken.nl.