nieuws
03-02-2021

Feyenoord en Droomparken genomineerd voor de SponsorRing 2020

Feyenoord, haar hoofdpartner Droomparken en sportmarketingbureau House of Sports zijn samen genomineerd voor de SponsorRing 2020 in de categorie Sport (seizoen 2019-2020). In de case worden de indrukwekkende resultaten weergegeven van het 1e jaar hoofdpartnership op het gebied van naamsbekendheid, sympathie, merkvoorkeur en conversie op basis van vooraf gezamenlijk opgestelde doelstellingen.

De behaalde resultaten zijn een gevolg van een uitgekiende activatiestrategie waarbij Droomparken via sympathieke en creatieve campagnes in het seizoen 2019/2020 op een ludieke manier direct in het hart van de Feyenoord-supporters werd gesloten.

Onder leiding van Feyenoord icoon Jan Boskamp zetten verschillende iconen, (oud)spelers en staffleden van Feyenoord zich in om een unieke Feyenoord/Droomparken beleving te creëren voor Feyenoord-supporters.

De resultaten in dit eerste seizoen hebben uiteindelijk geresulteerd in de verlenging van het hoofdpartnership vanaf seizoen 2021-2022. Een nauwe samenwerking tussen Feyenoord, Droomparken en sportmarketingbureau House of Sports lag hieraan ten grondslag. Directeur Andries Bruil: ‘De resultaten van deze samenwerking overtreffen onze stoutste verwachtingen en we hebben als EuroParcs Group dan ook besloten om het contract met Feyenoord met ons label EuroParcs vanaf volgend seizoen te verlengen’

Over de SponsorRingen
De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. In totaal zijn door de vakjury’s tien cases genomineerd in drie vakgebieden: Cultuur & Entertainment, Maatschappij en Sport, de categorie waarin Feyenoord en Droomparken is genomineerd.

Andere genomineerden in de categorie Sport zijn: Alternatieve vierdaagse, NN Running Day en PSV & Brainport Eindhoven. De afgelopen weken hebben 10 kundige vakjury’s zich gebogen over de inzendingen. De genomineerden in een categorie presenteerden hun sponsorcase vorige week online aan de hoofdjury. De winnaars van de gouden, zilveren of bronzen SponsorRing per categorie worden op maandag 1 maart 2021 bekendgemaakt tijdens een Online Award show vanaf 16.00 uur. Het is voor het eerst dat de bekendmaking zonder publiek plaatsvindt. Voor meer informatie: www.sponsorringen.nl

Onderstaand de video's van de verschillende campagnes

 

Feyenoord en Droomparken genomineerd voor de SponsorRing 2020