droomparken.nl

Veelgestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rij gezet. Bel ons gerust als jouw vraag er niet tussen staat: 088 055 1500. Je kunt ook het formulier onderaan de pagina invullen of een chat starten met een van onze medewerkers. Wij helpen je graag!

Tot hoe laat kan ik inchecken?

Op maandag en vrijdag is de lobby tot 22.00 uur geopend, de overige dagen tot 20.00 uur

Ik arriveer buiten openingstijden van de lobby, en nu?

Geef dat tijdig door aan de boekingscentrale door telefonisch contact op te nemen met 088-055 1500. Wij vertellen je hoe je dan kan inchecken. De boekingscentrale is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 20.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 16.00 uur. 

Wat houdt hotelservices precies in?

Bij onze hotelservices ontvang je 2 handdoeken p.p., opgemaakte bedden, keukendoekenset en aminities.

Krijg ik gedurende het verblijf ook nieuw bedlinnen/handdoeken? (wissel hotelservice)

Nee, je krijgt dit éénmalig bij aankomst. Het is mogelijk om zelf extra’s tussendoor bij te boeken. (bedlinnen €8,50 p.p., handdoeken €5,50 p.p. en een keukendoekenset is €4,50.

Moet ik de Hotelservices verplicht afnemen?

Ja

Hoe moet ik de betaling voldoen?

Via de iDeal link op de bevestiging of het zelf overmaken van het totaalbedrag. Wanneer je boekt en je komt binnen 1 week aan, mag het per pin of contant bij de Lobby.

Is het mogelijk om een optie te plaatsen?

Nee

Kan ik al zien welk accommodatienummer ik krijg?

Dit is alleen te zien wanneer je met voorkeur boekt. Het kan altijd nog wijzigen als er niet met voorkeur geboekt wordt.

Zijn er een kinderbed en kinderstoel aanwezig? Kan ik deze bijboeken?

Er staat niet standaard een kinderbed of kinderstoel in de accommodatie. Het is mogelijk om dit bij te boeken voor €3,00 per dag, per stoel/bed. 

Zijn huisdieren welkom op het park en hoe kan ik dit aangeven bij de boeking?

Huisdieren zijn op aanvraag bij te boeken. Wanneer dit mogelijk is zijn er maximaal twee huisdieren toegestaan.

Kan ik parkeren bij de accommodatie?

Bij bijna elke accommodatie is een parkeerplaats aanwezig. Mocht er geen parkeerplaats aanwezig zijn, is er een algemene parkeerplaats voor aan het park aanwezig.

Wat is de maximale verblijfsperiode?

26 weken in één accommodatie

Hoelang moet ik minimaal verblijven?

8 weken

Moet ik een huurcontract tekenen?

Nee

Wat is de opzegtermijn?

4 weken

Mag ik een huisdier meenemen, hoeveel?

Ja, als het toegestaan is in de accommodatie mag je maximaal 2 huisdieren meenemen.

Kan ik een schuurtje erbij huren?

Alleen als de eigenaar dit ook verhuurt, op aanvraag dus.

Ben ik verplicht de Hotelservice af te nemen?

Nee, bij een StayXL-boeking is het niet verplicht de Hotelservices af te nemen. 

Mag ik mij inschrijven bij het park?

Nee

Mag ik de post laten bezorgen op het park?

Ja, informeer bij de lobby voor meer informatie.

Is het mogelijk om voor langere tijd te verblijven op het park?

Ja dat is mogelijk. Kijk voor alle informatie over langverhuur en tijdelijke woonruimte op www.droomparken.nl/stayxl

Waar kan ik een adreswijziging doorgeven?

Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@droomparken.nl.

Contact

Formulier

Staat uw vraag er niet tussen? Vul het formulier in en wij nemen contact met jou op.