droomparken.nl

Klachtenprocedure

Droomparken klachten zijn goede momenten om te leren

Een klacht hoeft niet altijd als een negatief iets gezien te worden. Het zijn voor ons vaak leermomenten! Bij Droomparken hopen we dat je elk verblijf als een goede ervaring ziet. Maar het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat niet alles loopt zoals je dat het liefst zou willen. We zoeken graag uit wat er mis ging en hoe we ervoor kunnen zorgen dat het zo snel mogelijk is opgelost. Natuurlijk doen we er daarna ons best voor dat de klacht niet meer voorkomt.

Vertel het ons!

Heb jij een klacht tijdens het verblijf op een van onze Droomparken, of merk je pas later dat er iets niet naar behoren is. Schroom niet om het ons te vertellen! Of het nu iets kleins is of groot, alles nemen we in serieuze overweging. Is bijvoorbeeld het serviesgoed niet compleet, of is de woning niet goed schoongemaakt? Bel ons direct en wij lossen dit zo snel mogelijk voor je op.

Bij Droomparken nemen wij alle klachten serieus. Of het nu gaat om persoonlijke of telefonische Droomparken klachten, of een negatieve recensie op social media. Wij gaan dit niet uit de weg en doen ons uiterste best om alles op te lossen. Ons team luistert graag naar jouw verhaal en samen proberen we tot een goede oplossing te komen, zodat jouw verblijf in onze parken een prettige ervaring is en blijft!

Ondanks alle inspanningen kan het natuurlijk altijd voorkomen dat je ergens ontevreden over bent voor, tijdens of na jouw verblijf bij Droomparken. Wij stellen alles in het werk om dit niet te laten gebeuren maar als je ontevreden bent over jouw verblijf, dan horen wij dat graag! Om jouw klacht of probleem goed op te kunnen lossen vragen we jou het volgende te doen. 

 

 

stap 1

Als je een klacht hebt voor jouw verblijf willen wij je vragen om contact op te nemen met onze reserveringsafdeling via reserveringen@droomparken.nl

stap 2

Ondanks de inspanningen van onze reserveringsafdeling kan het zo zijn dat jouw klacht niet naar wens wordt afgehandeld. Is dit het geval? Neem dan contact op met onze feedbackafdeling. Dit kan via het onderstaande formulier of per e-mail (feedback@droomparken.nl) onder vermelding van je reserveringsnummer en NAW-gegevens.

Let op: het is via het contactformulier niet mogelijk om bijlagen mee te sturen. Indien je bijlagen wilt meesturen kun je het beste een e-mail sturen naar feedback@droomparken.nl

stap 3

Jouw klacht wordt uiteraard met de grootste zorg en aandacht behandeld. Nadat wij uw klacht hebben zullen wij contact met je opnemen om te bevestigen dat wij jouw klacht in goede orde hebben ontvangen. Wij streven er naar om jouw ingediende klacht binnen 10 werkdagen te voorzien van een antwoord, gerekend vanaf de ontvangstdatum van jouw klacht. Wanneer de behandeling van de klacht langer dan 10 werkdagen in beslag zal nemen, dan brengen wij jou hiervan op de hoogte. 

stap 1

Als je een klacht hebt tijdens jouw verblijf willen wij jou vragen dit eerst aan te geven bij de lobby van het betreffende Droompark. Hierdoor kunnen wij jou de mogelijkheid bieden om de klacht of het probleem ter plaatse op te lossen. 

stap 2

Ondanks de inspanningen van het park kan het zo zijn dat jouw klacht niet naar wens wordt afgehandeld. Is dit het geval? Neem dan contact op met de feedbackafdeling van Droomparken binnen één maand na jouw verblijf. Dit kan via het onderstaande formulier of per e-mail (feedback@droomparken.nl) onder vermelding van je reserveringsnummer en NAW-gegevens.

Let op: het is via het contactformulier niet mogelijk om bijlagen mee te sturen. Indien je bijlagen wilt meesturen kun je het beste een e-mail sturen naar feedback@droomparken.nl

stap 3

Jouw klacht wordt uiteraard met de grootste zorg en aandacht behandeld. Nadat wij je klacht hebben ontvangen zullen wij contact met je opnemen om te bevestigen dat wij jouw klacht in goede orde hebben ontvangen. Wij streven er naar om jouw ingediende klacht binnen 10  werkdagen te voor zien van een antwoord, gerekend vanaf de ontvangstdatum van jouw klacht. Wanneer de behandeling van de klacht langer dan 10 werkdagen in beslag zal nemen, dan brengen wij jou hiervan op de hoogte. 

stap 1

Als je een klacht hebt na jouw verblijf willen wij jou vragen om contact op te nemen met onze feedbackafdeling binnen één maand na jouw verblijf. Dit kan via het onderstaande formulier of per e-mail (feedback@droomparken.nl) onder vermelding van je reserveringsnummer en NAW-gegevens.

Let op: het is via het contactformulier niet mogelijk om bijlagen mee te sturen. Indien je bijlagen wilt meesturen kun je het beste een e-mail sturen naar feedback@droomparken.nl

stap 2

Jouw klacht wordt uiteraard met de grootste zorg en aandacht behandeld. Nadat wij je klacht hebben ontvangen zullen wij contact met je opnemen om te bevestigen dat wij jouw klacht in goede orde hebben ontvangen. Wij streven er naar om jouw ingediende klacht binnen 10  werkdagen te voor zien van een antwoord, gerekend vanaf de ontvangstdatum van jouw klacht. Wanneer de behandeling van de klacht langer dan 10 werkdagen in beslag zal nemen, dan brengen wij jou hiervan op de hoogte. 

Klachten

klachtenprocedure

Hier kun je jouw klacht indienen. Of het nu iets kleins is of groot, alles nemen we in serieuze overweging. Is bijvoorbeeld het serviesgoed niet compleet, of is de woning niet goed schoongemaakt? Neem contact met ons op en wij lossen dit zo snel mogelijk voor je op.

Helaas is het niet mogelijk om in dit formulier bijlagen mee te sturen, wij verzoeken jou om jouw klacht dan via mail naar ons te sturen naar feedback@droomparken.nl onder vermelding van jouw reserveringsnummer.

Park *
Park *
Park *